Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900 ABS '18

Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Kawasaki Z900 ABS '18
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi actualul model: Kawasaki Z900 ABS '19
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Z900 ABS 2018. Model super-naked ce se afirmă prin puterea explozivă și manevrabilitatea de top pe care le oferă. Motorul cu 4 cilindri de 948cc și 123Cp înmagazinat într-un cadru ușor de tip trellis ce susține un corp aerodinamic cu elemente de design cu influențe Sugomi, oferă motocicletei atât un aspect agresiv și foarte atractiv cât și o agilitate crescută și o viteză greu de egalat. De la sistemele Ergo-Fit, valvele Dual Throttle până la ambreiajul Assist & Slipper și sistemul ABS, fiecare dotare de ultimă generație a acestui motor este menită să-i sporească performanțele și să-l facă sigur și manevrabil în situațiile limită. Și pentru că inginerii Kawasaki știu cât de important este confortul, Z900 vine echipat cu o șa joasă și un ghidon lat și plat pentru o poziție cât mai confortabilă de pilotare. Toate aceaste aspecte fac ca Z900 să fie o motocicletă ce se impune tehnic și estetic reușind să cucerească asfaltul și să vă faca remarcat în orice situație.

Caracteristici standard:

- motor DOHC, cu injecție, cu 4 cilindri în 4 timpi, 16 valve, 948cc, 123cp
- indicator rulare economică
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante 300mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- 6 trepte de viteză
- instrumentație ușor de citit: turometru analogic, indicator treaptă de viteză, ecran multi-funcțional LCD
- suspensie pe față cu furcă inversă de 41mm, amortizor reglabil
- sistem Dual Throttle Valves
- rezervor de 17L pentru un grad ridicat de autonomie
- cilindri motor cu design special Die-Cast
- cadru trellis ușor de 13.5Kg
- consum de 5.6L/100Km
- cutie de aer proiectată pe bază de teste acustice pentru un sunet clar și de impact
- sistem de pornire electric
- frână pe spate cu 1 disc 250mm ventilat, etrier cu 1 piston
- suspensie pe spate Horizontal Back-link, amortizor reglabil
- sistem ABS
- ambreiaj Assist & Slipper
- lumini spate LED în forma literei Z
- sistem Ergo-Fit pentru confortul piloților de orice talie

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.