Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS '20

Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS '20
Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS '20
Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS '20
Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS '20
Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS '20
Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS '20
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Aprilia Tuono V4 1100 RR ABS este una dintre cele mai puternice motociclete Aprilia, construita cu tehnologii preluate de pe motocicleta de campionat mondial, RSV4, cu un motor cu 4 cilindri dispusi in V ascutit, ceea ce ofera motorului o latime redusa si permite montarea sa pe un sasiu ultra-compact cu greutatea perfect centralizata pentru stabilitate de top. Puterea de 95cp de care modelul da dovada este foarte controlabila prin sistemele avansate de control din dotare, precum a 4-a generatie de Aprilia Performance Ride Control, Ride by Wire, platforma inertiala repozitionata, Aprilia Traction Control cu 8 moduri selectabile pe loc, Aprilia Wheelie Control pentru controlul ideal al acceleratiei si pentru evitarea ridicarii rotilor de pe sosea, Aprilia Launch Control pentru pornire optimizata, Aprilia Pit Limiter pentru limitarea vitezei in functie de regulile segmentului de traseu, Aprilia Cruise Control si un sistem avansat ABS cu interventie la viraje stranse. Adaugati un sistem modern de suspensii cu furca inversata reglabila pe fata si bascula din aluminiu pe spate, franele pe disc cu etriere Brembo si designul agresiv si veti obtine o motocicleta supersport de top care nu va va dezamagi niciodata.

Caracteristici tehnice:

- motor Aprilia cu 4 cilindri in V, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 1077cc 175cp
- sistem motormanagement cu 3 module de utilizare, Sport/Track/Race
- racire cu lichid
- cutie de viteze cu 6 trepte, cassete-type, sistem electronic de comutare rapida Aprilia Quick Shift
- suspensie fata cu furca inversa Sachs de 43mm, complet reglabila, cursa 120mm
- suspensie spate cu bascula de aluminiu, monoamortizor Sachs, complet reglabila, cursa 130mm
- frana fata cu 2 discuri 330mm, etriere monobloc Brembo M432 cu 4 pistoane
- frana spate cu 1 disc de 220mm, etrier flotant Brembo cu 2 pistoane
- sistem de control Aprilia Performance Ride Control
- sistem Aprilia Pit Limiter pentru limitarea vitezei maxime
- acceleratie Ride by Wire
- sistem Aprilia Cruise Control
- instrumentatie digitala color
- cadru din aluminiu
- jante din aluminiu cu 3 spite, usoare pentru a limita efectul giroscopic
- sistem Aprilia Wheelie Control pentru evitarea ridicarii rotii de pe sosea, reglabil cu 3 nivele
- sistem Aprilia Launch Control pentru pornire controlata, reglabil cu 3 setari
- ABS Bosch 9.1 MP cu functie de cornering, 3 moduri de functionare
- sistem Aprilia Traction Control pentru controlul tractiunii, reglabil cu 8 nivele

Garantie 2 ani.
Disponibil si in rate.

Istoria Aprilia

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.