Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Ninja 400 ABS '19

Inmatriculabil fara TVA
4873 EUR

TVA inclus
5799 EUR

Motocicleta Kawasaki Ninja 400 ABS este un model de motocicletă sport, remarcabil prin stilul caroseriei cu unghiuri ascuțite și cu poziție de pilotare aplecată specific motocicletelor Ninja. Această motocicletă este echipată cu un motor de 399cc 44cp, ușor, eficient și suficient de puternic pentru a îți satisface nevoia de viteză. În plus, modelul păstrează un nivel remarcabil de manevrabilitate prin greutatea redusă a cadrului de tip trellis, prin sistemul ABS care garantează o frânare eficientă și sigură și prin utilizarea unui ambreiaj modern Assist and Slipper. De asemenea, inginerii proiectanți au dat o importanță ridicată ergonomiei poziției de pilotare, cu un ghidon ridicat, șa cu înălțime redusă de 786mm și carenă îngustă și aerodinamică, teșită pe lateral pentru acces ușor cu picioarele la sol, iar sistemul Ergo-Fit permite adaptarea motocicletei pentru a se potrivi la o gamă largă de piloți de talii diferite. Astfel, motocicleta Kawasaki Ninja 400 dovedește un raport excelent între accesibilitate, fiabilitate și performanță și potrivită pentru amatorii de senzații tari la început de drum.

- motor cu injecție de 399cc 45cp, 2 cilindri paraleli, 4 timpi, 8 valve DOHC
- răcire cu lichid
- pornire electrică
- cutie de viteze cu 6 trepte
- suspensie față cu furcă telescopică
- suspensie spate Bottom-Link Uni-Trak, amortizor reglabil pe gaz
- frână față cu 1 disc semi-flotant, ventilat, de 310mm, 1 etrier cu 2 pistoane și sistem ABS
- frână spate cu 1 disc ventilat de 220mm, etrier cu 2 pistoane
- cadru tip Trellis din oțel rezistent și ușor
- ambreiaj compact de tip Assist and Slipper
- carenă cu volum mărit pentru protecție anti-vânt
- sistem Ergo-Fit pentru pilotare confortabilă
- faruri cu lumini LED
- instrumentație de bord cu turometru analog, indicator treaptă de viteză și un ecran LCD multi-funcțional
- indicator de rulare economică
- rezervor de 14L

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 130€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Modelul se poate conduce si cu permis categoria A2 - contactati-ne pentru detalii.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 2 cilindri, 4 timpi, 8 valve, DOHC
Putere : 45 CP
Capacitate : 399 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 14 l
Racire : cu lichid
Transmisie : lant
Sistem pornire : electric
Suspensie fata : furca telescopica 41mm
Suspensie spate : Bottom-Link Uni-Trak, bascula, amortizor pe gaz reglabil
Frana fata : 1 disc 310mm semi-flotant, ventilat, etrier cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc ventilat 220mm, etrier cu 2 pistoane
Anvelopa fata : 110/70R17 M/C 54H
Anvelopa spate : 150/60R17 M/C 66H
Lungime : 1990 mm
Latime : 710 mm
Inaltime : 1120 mm
Greutate : 168 KG
Inaltime sa : 785 mm
Garda la sol : 140 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2019
Culori : gri
Tip motocicleta : Super Sport

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.