Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Z125 ABS '19

Inmatriculabil fara TVA
3529 EUR

TVA inclus
4200 EUR

Kawasaki Z125 ABS este un noul membru al familiei de motociclete naked Kawasaki, care moștenește de la modelele mai mari filozofia de design Sugomi și se impune pe piața moto A1 prin motorizarea sa pe injecție capabilă de 15cp cu lejeritate uimitoare, dar și prin aspectul său minimalist și agresiv, cu cadrul trellis expus. Acest model de Kawasaki este deosebit de manevrabil prin prisma parametrilor de operare ai motorului, a sistemului de frânare completat de ABS pentru opriri sigure și controlate, dar și prin dimensiunile sale reduse, având o greutate de numai 146Kg. Practic, fiabil și foarte accesibil, Z125 reușește să își facă o intrare de zile mari și este un model ideal pentru rideri tineri sau începători.

- motor pe injecție, 4 timpi, 125cc, 15cp, 4 valve DOHC, răcit cu lichid
- pornire electrică
- cutie de viteze cu 6 trepte
- frână față cu 1 disc de 290mm , etrier cu 2 pistoane
- sistem ABS
- frână spate cu 1 disc 220 mm, etrier cu 2 pistoane
- suspensie față cu furcă telescopică
- suspensie spate Uni-Trak, amortizor pe gaz cu preîncărcare reglabilă
- cadru tubular de tip diamant din oțel
- gardă la sol 185 mm
- rezervor 11L
- instrumentație digitală

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 130€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Pretul afisat este pentru varianta de culoare albastru/negru. Pretul pentru variantele verde/negru si negru/alb este de 4500 euro TVA inclus.

Modelul se poate conduce si cu permis categoria A1 sau A2 - contactati-ne pentru detalii.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 15 CP
Capacitate : 125 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 11 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : electric
Suspensie fata : furca telescopica 37mm
Suspensie spate : Uni-Trak, bascula, amortizor pe gaz reglabil
Frana fata : 1 disc ventilat 290mm, etrier cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc ventilat 220mm, etrier cu 2 pistoane
Anvelopa fata : 100/80-17M/C 52S
Anvelopa spate : 130/70-17M/C 62S
Lungime : 1935 mm
Latime : 740 mm
Inaltime : 1015 mm
Greutate : 146 KG
Inaltime sa : 815 mm
Garda la sol : 185 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2019
Culori : negru/alb, verde/negru, albastru/negru
Tip motocicleta : Sport Street

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.