Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Z400 ABS '20

Inmatriculabil fara TVA
4705 EUR

TVA inclus
5599 EUR

Motocicleta Kawasaki Z400 ABS 2020 livreaza prin motorul de 399cc o performanta marita fata de predecseorii sai: 33,4kW (cu 4,4kW mai mult fata de Z300 model 2018), completata de o prezentare prietenoasa, un raspuns rapid si cuplu scazut, rezultatul fiind un control al acceleratiei adaptat atat riderilor incepatori, cat si celor experimentati, deopotriva. Vom recunoaste imediat in traffic acest Supernaked prin detaliile definitorii de design sugomi: aspect incordat, varful pozitionat jos si coada ridicata. Construirea unui motor nou-nout a permis optimizarea dimensiunilor si eficientei acestuia, renuntandu-se la orice element in plus pentru a obtine un motor ingust si un sistem de racire cu minime tevi exterioare. Toate aceste eforturi au rezultat intr-o greutate totala de doar 167kg, cea mai usoara motocicleta in 2 cilindri din clasa sa. Chiar daca saua se afla la o inaltime de 785mm, designul ingust atat al scaunului, cat si al partii din spate a motorului, riderul va avea acces liber la a atinge solul. Suspensia fata cu furca telescopica de 41mm diametru este usor mai rigida, iar schimbarile de directie sunt facute rapid si usor, chiar daca pozitia motocicletei este relativ verticala. Per ansamblu, suspensiile ofera confortul unei motociclete mult mai mari. Pozitia verticala si ghidonul mai lat ofera o pozitie optima pentru un condus sportiv si dinamic.

 

- motor Parallel Twin in 4 timpi, 8 supape, 399cc, DOHC

- racire cu lichid

- cutie de transmisie in 6 trepte

- frana fata cu 1 disc semi-flotant cu diametru de 310mm, etrier cu piston dublu

- frana spate cu 1 disc cu diametru de 220mm, etrier cu piston dublu

- suspensie fata cu furca telescopica de 41mm

- suspensie spate de tip Bottom-Link Uni-Trak, amortizoare pe gaz cu preincarcare reglabila

- cadru Trellis de otel

- design sugomi

- inaltime sa 785mm

- far cu LED

- instrumentatie multi-functionala compacta

 Modelul poate fi condus si cu permis A2.

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 130€ + TVA.

Motocicleta Kawasaki de vanzare si in rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 2 cilindri 4 timpi DOHC
Capacitate : 399 cmc
Cutie de viteze : 6 trepte, marsarier
Rezervor : 14 l
Racire : cu lichid
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica 41mm
Suspensie spate : Bottom-Link Uni-Trak cu amortizor pe gaz
Frana fata : 1 disc 310mm semi-flotant, ventilat, etrier cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc 220mm ventilat, etrier cu 2 pistoane
Anvelopa fata : 110/70R17 M/C 54H
Anvelopa spate : 150/60R17 M/C 66H
Lungime : 1990 mm
Latime : 800 mm
Inaltime : 1055 mm
Greutate : 167 KG
Inaltime sa : 785 mm
Garda la sol : 145 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2020
Culori : verde, gri
Ambreiaj : manual
Tip motocicleta : Sport Street

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.