Piaggio a introdus scuterul MP3 310 HPE

Piaggio a introdus scuterul MP3 310 HPE

28.09.2024

Varianta mai usoara ca greutate si mai agila a modelului original cu trei roti a fost dezvaluita de brandul italian. Noul design adopta stilul sportiv al surorilor mai mari de cilindree 400 si 530, gazduind numeroase caracteristici inovatoare din punct de vedere tehnologic. Astfel, noua motorizare 310 cc isi face debutul, iar gama MP3 - distinsa de vehiculele sale unice care pot fi conduse doar cu permis B gratie tehnologiei Piaggio exclusive cu trei roti -, este acum mai cuprinzatoare si ocupa un loc de top. Motorul ultramodern reprezinta cea mai recenta aditie in seria HPE, un model nou 310 cc care imbunatateste toate aspectele experientei de pilotare: performanta, confort si manevrabilitate, in timp ce consumul de combustibil este redus. In pachetul sport, sistemul de conectivitate avansata PIAGGIO MIA este inclus standard.

Universul lui Piaggio MP3, scuterul cu trei roti unic in lume, evolueaza si aduce imbunatatiri. Urmand debutului noilor versiuni „maxi” alimentate de motoare 400 si 530 cc in 2022, modelul MP3 310 din familia de scutere Piaggio completeaza lineup-ul. Este a treia generatie a celui mai usor si agil vehicul care a revolutionat mobilitatea urbana, stabilind noi repere pentru confort, siguranta si placerea de a pilota.

Caracteristici-cheie Piaggio MP3 310

Nou design sporty
Nou motor 310 hpe
Lumini LED complete
Instrumentar LCD
Interfata pentru utilizator noua
Sistem keyless (fara cheie)
Sa mai confortabila, noua
Colectie de accesorii dedicate.


Prin aditia lui Piaggio MP3 310, care mosteneste multiple featuri tehnologice de la fratii mai mari, precum si chiar a sentimentului premium, cu un stil sporty centrat si inspirat de auto, intreaga gama MP3 este acum mai coerenta, moderna si avansata tehnologic, oferind o linie cuprinzatoare de vehicule destinate celor care cauta o alternativa mai practica si la fel de sigura ca o masina.


Piaggio MP3 310 este un scuter compact, sportiv si dinamic care mentine nivelele inalte de confort si pachetul tehnologic tipice scuterelor GT de capacitate mai mare. Insa Piaggio MP3 310 face aceste calitati disponibile tuturor, adresandu-se unei tipologii chiar si mai largi de rideri: poate fi condus cu un permis B, multumita tehnologiei exclusive Piaggio cu trei roti. Sistemul de suspensie patrulater articulat pe fata si cele doua roti pe fata sunt elemente unice si distinctive care transforma experienta de riding a lui Piaggio MP3 intr-una deosebita, asigurand mai multa stabilitate la viraje decat orice alt scuter, plus manevrabilitate excelenta pe strada, lucru dovedit pe asfalt umed si in conditii de aderenta slaba.


Dimensiunile compacte si manevrabilitatea lui Piaggio MP3 310 pot fi apreciate atat in timpul manevrarii, cat si la stationare - ceea ce face ca parcarea sa fie superusoara - precum si in timpul miscarii, furnizand agilitate crescuta. Capatul frontal este extrem de precis in riding si chiar mai comunicativ.


Piaggio MP3 310 este echipat cu un motor complet nou, o aditie recenta in extraordinara familie HPE (High Performance Engine): aprobat corespunzator standardului Euro 5+, motorul 310 hpe beneficiaza de o capacitate cubica marita (310 cc in loc de 278 cc de la motorul precedent), precum si de caracteristici variate special concepute pentru a imbunatati experienta de condus nu doar in termeni de performanta, ci si cand vine vorba de confort in timpul pilotarii si manevrabilitate - toate combinate cu un consum redus de combustibil.

Partea frontala a fost complet reproiectata, acum mai protectiva si mai larga, cu un nou grup de lumini orizontal pe fata cu tehnologie LED. In centrul scutului se afla o admisie de aer mai mica, mai sportiva, caracterizata de o grila tridimensionala in forma de fagure. Sub aceste se afla un spoiler vertical, produsul unor studii aerodinamice atente: in combinatie cu noile deflectoare laterale, contribuie la o stabilitate mai mare si la o viteza maxima crescuta. Parbrizul este, de asemenea, nou si are o forma gandita pentru a garanta protectie maxima cu volum limitat.


Scuterul Piaggio de fata este legat de cateva din trendurile actuale in ceea ce priveste designul auto, de la capatul frontal pana la aparatorile de noroi - care vin cu elemenete colorate in versiunea Sport - si jantele cu design cu cinci spite: o alta analogie clara cu lumea salonului luxos sport.

Partea frontala indrazneata este insotita de o parte eleganta si rationalizata pe spate, ce integreaza bara de prindere confortabila a pasagerului si se termina cu grupul modern de lumini spate complet LED.

Confort si functionalitate. Piaggio MP3 310 este echipat cu o interfata de utilizator complet noua. In centru, un instrumentar mare cu display 5-inch LCD afiseaza toate informatiile necesare: vitezometrul digital si turatorul sunt vizibile in centru, cu odometru total si de calatorie, temperatura aerului, ceas digital, nivelul combustibilului si indicatorii de temperatura a lichidului de racire, plus pictogramele pericol de gheata si service. Panoul prezinta o gama variata de detalii privind calatoria, care pot fi selectate utilizand butonul MODE de pe blocul de control accesibil din dreapta: viteza maxima, viteza medie, consum instantaneu, consum mediu, autonomia bateriei si nivelul de incarcare a bateriei. Luminile de avertizare, accesibile din stanga, monitorizeaza toate aceste functii ca rezerva de combustibil, presiunea uleiului, activare ABS si imobilizator. Ghidonul si controalele dashboard-ului au fost repozitionate si sunt mai practice si functionale.

Deasupra instrumentarului se situeaza un compartiment de manusi practic cu un sertar si conexiune USB in interior, ideal pentru reincarcarea unui smartphone sau a altor dispozitive.

Tot in termeni de interfata pentru utilizator, Piaggio MP3 310 dispune de un sistem fara cheie, care permite pornirea fara a necesita cheia traditionala, simplificand astfel toate operatiunile ca pornirea motorului, deschiderea seii si capacul de deschidere a rezervorului sau blocarea coloanei de directie, lucruri care pot fi facute cu telecomanda in buzunar. Comutatorul de aprindere clasic cu blocare este inlocuit de un maner practic: pentru a porni vehiculul, doar apasati (activeaza functia de pornire) manerul si schimbati in pozitia ON. Pornirea motorului este realizata ca de obicei cu butonul localizat in blocul de controale amplasat in dreapta.


Saua, cu locuri pe doua nivele separate, are o structura din spuma noua conceputa pentru confort imbunatatit si are forma gandita pentru a permite contactul facil si in siguranta cu solul si pentru a asigura un suport lombar adecvat pentru rider. Pozitia pasagerului este relaxata, datorita partial suportului practic, pliabil pentru picioare care atunci cand este inchis se integreaza perfect in caroserie.


Compartimentul de sub sa este foarte spatios si poate acomoda cu usurinta o casca integrala (full-face) sau doua casti demi-jet, precum si alte obiecte. Saua are un arc pentru a o pastra in pozitie deschisa. Un carlig de geanta practic si discret vine integrat in placuta spate a piciorului scutului.


Variante si culori. Scuterul Piaggio MP3 310 este disponibil cu doua optiuni de culoare: Piaggio MP3 310 si Piaggio MP3 310 Sport, ultimul distingandu-se prin finisaje si detalii chiar si mai sportive.

Piaggio MP3 310. O emblema a elegantei urbane, Piaggio MP3 310 este disponibil cu doua culori lucioase: Bianco Luna (alb) si Grigio Grafite (gri-grafit). Ambele vin combinate cu finisaje noi pe gri-metalic satin. Saua este special conceputa cu texturi noi si cusaturi gri constrastante pentru a se potrivi finisajelor.


Piaggio MP3 310 Sport se remarca printr-un caracter mai agresiv, subliniat de culorile dedicate, nuanta mata metalica Nero Meteora si Grigio Mercurio (stralucitor) si Blue Zaffiro, cu finisaj mat.


Versiunea sport aduce in completare accente albastre sporty, precum cusaturile contrastante ale seii si ornamentele de pe jantele negre; finisajele alterneaza luciosul cu negrul mat, subliniind liniile subtiri ale vehiculului. Discurile de frana pe fata cu profil ondulat si suportul pentru picioare cu insertii de aluminiu sunt include standard, la fel ca sistemul de conectivitate Piaggio MIA.


Motorul Piaggio 310 HPE - toate beneficiile reducerii vitezei. Scuterul este alimentat de un motor monocilindru racit cu lichid, 4 timpi, 4 valve pe injectie electronica, rezultatul unui know-how pretios de la centrul de dezvoltare si cercetare al Grupului Piaggio.

Motorul 310 hpe, cea mai recenta sosire in moderna familie HPE, este bazat pe o filozofie de design foarte speciala, pentru a permite imbunatatiri semnificative in experienta de pilotare: confort superior, manevrabilitate imbunatatita, zgomot redus si consum de combustibil scazut.

Aceste obiective au fost obtinute prin cresterea capacitatii motorului de la 278 cc de la motorul anterior 300 HPE la 310 cc pentru aceasta versiune. Modelul de scuter Piaggio de fata atinge 26.4 CP la 7500 rpm. Cuplul maxim este de 27.3 Nm la 6000 rpm. Referinte absolute care sunt imediat apreciate la accelerarea din pozitie stationara. Viteza maxima este, de asemenea, mai ridicata, datorandu-se in mare parte aerodinamicii imbunatatite a vehiculului, de la viteza precedenta de 120 km/ora la noua viteza de 129 km/ora.

Comparativ cu 300 HPE anterior, noua motorizare ofera putere maxima si valori ale cuplului crescute, care sunt atinse la turatii mai joase. Un avantaj major este imbunatatirea performantei si a manevrabilitatii, dar si eficienta si confortul per ansamblu, cu o reducere substantiala a zgomotului si a vibratiilor. Mentenanta la fiecare 10000 km - scuterul pastreaza nivelele faimoase de fiabilitate ale motoarelor High Performance.


Siguranta: trei roti, ABS si ASR. Ambele modele din gama Piaggio MP3 310 adopta sistemul de franare ABS integrat cu controlul tractiunii ASR (Acceleration Slip Regulation). ASR (primul adus scuterelor de Piaggio), poate fi usor deconectat si garanteaza siguranta prin prevenirea alunecarii rotii spate pe suprafete periculoase ca asfaltul umed.

Piaggio MP3 isi datoreaza succesul tehnologiei exclusive patentate de Piaggio pentru rotile duale inclinabile pe fata, operate de o suspensie unica, pe care grupul lider in Europa a dezvoltat-o si proiectat-o inaintea oricarui alt producator din lume pentru a asigura o placere a riding-ului maxima in siguranta absoluta. Mecanismul de rostogolire este compus din patru brate legate de patru balamale care vin ferm conectate la maneca centrala, si doua maneci laterale conectate prin intermediul unor pivoti si rulmenti cu bile.

Mecanismul de blocare pentru suspensia fata, o caracteristica distinctiva a scuterului cu trei roti italian, transforma echilibrul lui Piaggio MP3 300 hpe de la dinamic la static.


PIAGGIO MIA: conectat prin smartphone. Sistemul de conectivitate oferit standard pe versiunea Sport permite conectarea smartphone-ului la sistemul electronic on-board pe Piaggio MP3 310 via Bluetooth, oferind featuri exclusive pentru o experienta de riding deosebita.
Piaggio MIA si noua aplicatie Piaggio sunt special gandite sa conecteze dispozitivele mobile iOS sau Android la scuter, exploatand potentialul oferit de noul instrumentar digital.

O linie completa de accesorii scuter. Posibilitatile multiple de personalizare combina confortul on-board fara paralel cu utilizarea zilnica, pastrand rolul de mijloc de naveta metropolitana.

Top box 32 litri - multumita sistemului de atasare accesorii rapid, cutia de depozitare poate fi montata cu usurinta pe rack-ul integrat in manerul pasagerului, fara un kit de instalare. Cu spatiu pentru o casca Demi Jet Mirror, este caracterizat de o carcasa superioara copsita in aceeassi culoare ca vehiculul si este insotita de un spatar confortabil pentru a face calatoria pasagerului mai confortabila.

Alte accesorii: parbriz masiv, accesorii incalzite, sistem antifurt electronic.
Echipamente: Piaggio Parka - jacheta tehnica pentru pilotare prin oras, manusi de vara, casti Piaggio Demi Jet Mirror din material ABS finisate cu piele artificiala pentru carcasa si cu interior respirabil 3D detasabil si lavabil etc.


Mobilitatea urbana aduce in atentie noul scuter lansat de Piaggio, modelul avansat tehnologic MP3 310 HPE.

Te-ar putea interesa si:

David Alonso este noul campion mondial Moto3

Riderul CFMOTO Aspar, David Alonso, a intrat in istorie devenind campion mondial al categoriei Moto3, dupa ce a castigat Marele Premiu al Japoniei. Columbiano-spaniolul a cucerit a zecea victorie a sezonului, incheiind competitia cu 321 de puncte, 10...

Citeste mai mult