Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha FJR1300AE '18

Yamaha FJR1300AE '18
Yamaha FJR1300AE '18
Yamaha FJR1300AE '18
Yamaha FJR1300AE '18
Yamaha FJR1300AE '18
Yamaha FJR1300AE '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha FJR1300AE 2018. Modelele de motociclete sport touring sunt cunoscute ca fiind printre cele mai versatile vehicule proiectate, având capacitatea de a se integra perfect în diverse tipuri de medii și pe diverse trasee, oferind întotdeauna rezultate excepționale piloților. Inginerii Yamaha au luat aceste criterii și le-au dus la următorul nivel, lansând o nouă serie de motoare sport touring proiectate să ofere pe langă o aceelerație puternică și un confort sporit pentru a putea depăși cu brio orice obstacol. FJR1300AE este unul dintre modelele lor de top ale acestei clase, având toate dotările necesare oricărui pilot de cursă lungă care dorește o parteneră de încredere în aventurile sale. Motorul de 1298cc, cu 4 cilindri în linie, livrează o putere explozivă de 144cp, alături de o accelerație remarcabilă și un angrenaj constant pentru a avea parte de un rulaj lin și o experiență de calitate în materie de riding. Caracteristicile principale de model touring sunt date de suspensiile de ultimă generație precis calibrate pentru a reduce șocurile și a mări stabilitatea, sistemele de control al tractiunii, D-MODE, ambreiajul Assist & Slipper, parbrizul, șaua și ghidonul reglabile, portbagajele laterale, mânerele încălzite și frânele puternice cu sistem ABS, toate aceastea fiind motivele pentru care motocicleta Yamaha FJR1300AE se va descurca în orice mediu și pe orice vreme, oferindu-vă avantajele de care aveți nevoie pentru a depăși orice provocare. O piesă unică acestui model este cadrul din aluminiu de tip motocicleta sport ce îi oferă o agilitate crescută și un control pe măsură. 

- motor cu 4 cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, răcit cu lichid, DOHC, 4 timpi, 1298cc, 144cp
- pornire electrică
- cutie viteze cu 6 trepte
- transmisie pe cardan
- capacitate rezervor 25L
- consum de 6.2L/100km
- cadru tip diamant din aluminiu inspirat din modelele sport
- suspensie față cu furcă telescopică inversată, 135 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, reglabilă electronic, cursă 125 mm
- frână față hidraulică cu discuri duble 320 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 282 mm
- ambreiaj Assist & Slipper
- Yamaha D-MODE pentru reducerea sau mărirea puterii
- sistemele de control al tracţiunii şi regulator de viteză
- portbagaje laterale, mânere încălzite şi priză de curent de 12 V ca dotări standard
- faruri frontale cu LED cu lumini ce se adaptează în viraje
- lumini cu LED integrate în designul părţii posterioare
- parbriz, deflector, şa şi ghidon complet reglabile

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.