Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha TMAX SX '17

Yamaha TMAX SX '17
Yamaha TMAX SX '17
Yamaha TMAX SX '17
Yamaha TMAX SX '17
Yamaha TMAX SX '17
Yamaha TMAX SX '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Yamaha TMAX SX este un scuter 530cc premium, dotat cu o serie cuprinzătoare de caracteristici avansate precum sistemul D-Mode pentru alegerea modului de funcționare a motorului în funcție de necesități, TCS pentru controlul tracțiunii, pornire keyless și sistem GPS integrat prin applicația My TMAX Connect. În plus, design-ul acestui scuter Yamaha vă pune la dispoziție un rezervor generos de 15L pentru autonomie crescută, o cutie de viteze automată de înaltă performanță și mai ales spațiu amplu de depozitare pentru transportarea bagajelor sau a 2 căști. Modelul nu dezamăgește nici la capitolul motorizare fiind echipat cu un motor de 530cc 45cp, cu 2 cilindri în 4 timpi, foarte puternic și eficient, cu accelerație ideală pentru situații de pilotare urbane. Adăugați un design modern si stilat și veți înțelege de ce Yamaha TMAX SX este considerat unul dintre cele mai bune scutere Yamaha disponibile la acest moment, ideal pentru deplasare pe străzile înguste și aglomerate ale orașelor europene dar care nu se ferește de o plimbare la drum lung.

Caracteristici standard:
- motor cu 2 cilindri, 4 timpi, 4 valve, 530cc, 45cp, pe injectie, cu cuplu marit
- cutie de viteze automata de inalta eficienta
- aplicatie My TMAX Connect si sistem GPS integrat
- sistem de blocare a cricului central
- carenaj complet nou, sportiv si dinamic
- conexiune pentru sistemul de siguranta Dainese D-Air
- ansamblu de instrumente TFT complex
- sistem de pornire fara cheie Smart Key
- parbriz reglabil
- culori dedicate si finisaje de inalta calitate
- sistem de comutare mod functionare motor D-Mode cu 2 moduri
- spatiu extins de transport pentru bagaje sau 2 casti tip "jet"
- sasiu usor si manevrabil din aluminiu
- sistem TCS de control al tractiune
- rezervor generos de 15L

Scuter cu 2 ani garantie.

Scuter Yamaha de vanzare si in rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.