Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Tracer 700 ABS '18

Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Yamaha Tracer 700 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Tracer 700 ABS 2018. Cel mai accesibil model de motocicletă sport touring a line-up-ului Yamaha 2018, Tracer 700 reprezintă un model de excepție ce oferă un raport calitate/preț  excelent pentru un model din această clasă. Dotările caracteristice clasei touring regăsite pe modelul de față sunt roțile ușoare cu jante din aluminiu, șasiul tubular cu greutate redusă dar rezistent, proiectat pentru a înlesni controlul vehiculului, parbrizul reglabil, suspensiile optimizate să aducă un plus de stabilitate și manevrabilitate pe diferite tipuri de teren, frânele puternice cu răspuns precis și sistem ABS, capacitatea generoasă a rezervorului de 17L și, desigur, motorizarea modernă și eficientă de 689cc ce livrează o putere explozivă de 74cp, o accelerație constantă și lină și un consum redus de 4.3L/100km pentru eficiență maximă. Toate acestea însumează un model remarcabil de motocicletă touring ce se va afirma pe orice traseu îl veți încerca, oferindu-vă atât dumneavoastră cât și pasagerului o experiență calitativă, plină de adrenalină, distracție și confort, pentru a vă putea relaxa chiar și pe cele mai lungi și solicitante drumuri.

- motor cu 2 cilindri, 4 supape, DOHC, 4 timpi, răcit cu lichid, 689cc, 74cp
- parbriz reglabil
- pornire electrică
- cutie de viteze cu 6 trepte
- afișaj digital cu ecran LED
- cadru tip diamant
- frână față hidraulică pe 2 discuri, 282 mm, etrieri cu 4 pistoane
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 245 mm
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 130 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 142 mm
- transmisie pe lanț
- capacitate rezervor 17L
- șasiu tubular
- sistem ABS modern inclus în preț
- consum redus de 4.3L/100km
- roți ușoare de aluminiu cu 10 spițe

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.