Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Tracer 700 ABS '20

Yamaha Tracer 700 ABS '20
Yamaha Tracer 700 ABS '20
Yamaha Tracer 700 ABS '20
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Tracer 700 ABS 2020 reprezinta cea mai accesibila motocicleta sport touring din lineup-ul Yamaha 2020. Tracer 700  ofera un raport calitate/pret excelent pentru un model din aceasta clasa. Dotarile caracteristice clasei touring regasite pe modelul de fata sunt rotile usoare cu jante din aluminiu, sasiul tubular cu greutate redusa dar rezistent, proiectat pentru a inlesni controlul vehiculului, parbrizul reglabil, suspensiile optimizate sa aduca un plus de stabilitate si manevrabilitate pe diferite tipuri de teren, franele puternice cu raspuns precis si sistem ABS, capacitatea generoasa a rezervorului de 17L si, desigur, motorizarea moderna si eficienta de 689cc ce livreaza o putere exploziva de 74cp, o acceleratie constanta si lina si un consum redus de 4.3L/100km pentru eficienta maxima. 

Caracteristici tehnice:

  • motor cu 2 cilindri, 4 supape, DOHC, 4 timpi, racit cu lichid, 689cc, 74cp
  • motorul CP2 este mai puternic, cu cuplu mai sensibil
  • cutie de viteze cu 6 trepte, angrenaj constant
  • pornire electrica
  • suspensiile fata si spate reglabile actualizate
  • suspensie fata cu furca telescopica, cursa 130 mm
  • suspensie spate link-type cu bascula si amortizor, cursa 142 mm
  • afisaj LCD 
  • semi-carenaj nou, cu look agresiv
  • faruri proiectoare si lampi de pozitie duble cu LED
  • parbriz aerodinamic cu reglare cu o singura mana
  • sa dubla conturata pentru confort pentru pilot si pasager
  • autonomie pe distante lungi
  • cadru tip diamant
  • frana fata hidraulica pe 2 discuri, 282 mm, etriere cu 4 pistoane
  • frana spate hidraulica cu 1 disc, 245 mm
  • parbriz reglabil
  • transmisie pe lant
  • capacitate rezervor 17L
  • sasiu tubular
  • sistem ABS
  • consum redus de 4.3L/100km
  • roti usoare de aluminiu cu 10 spite
  • scheme de culoare: Icon Grey, Sonic Grey, Phantom Blue.


Motocicleta Yamaha cu 2 ani garantie. Motocicleta Yamaha de vanzare si in rate.

Modelul se poate conduce si cu permis A2

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.