Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha XSR900 '18

Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Yamaha XSR900 '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha XSR900 2018 reprezintă vârful de lance al clasei sport heritage și reprezintă un model de excepție ce combină într-un mod armonios stilul vintage al motoarelor de altă dată cu tehnologia modernă și perforantă a prezentului, rezultând astfel un vehicul atemporal dedicat celor cu un simț al esteticului extrem de dezvoltat și cu un apetit serios pentru aventură. Pus în mișcare de un motor modern și eficient de 847cc ce livrează remarcabila putere de 113cp și o accelerație explozivă și constantă, reușește să vă ofere toate atuurile necesare pentru a domina orice traseu. În lista dotărilor standard putem regăsi un ambreiaj Assist & Slipper ce înlesnește intrarea în viraje, un sistem de control al tracțiunii ce va ajuta vehiculul să se adapteze în funcție de traseu, suspensii optimizate reglabile pentru stabilitate crescută, un cadru tip diamant ușor și rezistent din aluminiu pentru control sporit și frâne hidraulice puternice ce vă vor ajuta să depășiți situațiile dificile. Adăugați o motorizare modernă și eficientă de 847cc ce dezvoltă exploziva putere de 113cp și livrează o accelerație constată pentru un rulaj lin, și veți obține o motocicletă Yamaha modernă și elegantă cu care veți putea străbate orice traseu în condiții de pilotare excelente, confortul și distracția fiind asigurate.

- motor cu 3 cilindri în linie, 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4 supape, 847cc, 113cp
- design vintage cu ascendență sportivă
- cadru tip diamant ușor cu piese din aluminiu
- ambreiaj Assist & Slipper
- capacitate rezervor 14L
- sistem de control a tracțiunii
- capac de rezervor din aluminiu
- suspensie față și spate reglabilă
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 137 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 130 mm
- consum mediu de 5.2L/100km
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 245 mm
- frână față hidraulică cu discuri duble, 298 mm
- transmisie pe lanț
- cutie viteze cu 6 viteze, angrenaj constant
- șa cusută pe doua niveluri

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.